fbpx

Helpdesksystem

  • Smidig hantering
  • Effektiv uppföljning
  • Internsupport
Ärendehantering

Presentationsvideo Speltid: 1 minut

Presentationsvideo Speltid: 1 minut Ärendehantering

Förenkla och effektivisera er kundsupport med ett helpdesksystem

En bra helpdesk driver kundnöjdhet och försäljning.

Ärendehantering - Skapa ärende

Skapa effektiv support

Ett kraftfullt och anpassningsbart helpdesksystem är avgörande för att hantera kundärenden effektivt och skapa nöjda kunder. Med ett modernt helpdesksystem kan ni samla alla ärenden på en plats, automatisera arbetsflöden och erbjuda en smidig upplevelse för både era kunder och medarbetare. När ni arbetar på ett mer effektivt och strukturerat sätt i er helpdesk kommer också era kunder att märka det. Med ett helpdesk-system ökar ni kvalitet och kortar ner svarstider genom en tydlig överblick.

Ärendehantering - Hantera ärende

Smidig lösning för alla kundärenden

Att hantera kundärenden bör vara enkelt och effektivt. Vårt helpdesksystem erbjuder en komplett lösning som hjälper er att skapa struktur, förbättra kommunikation och öka kundnöjdheten. Förenkla arbetet för medarbetare och undvik onödigt dubbeljobb. Få en tydlig översikt över vem som arbetar med vad och vilka ärenden som är obesvarade.

Hur fungerar en helpdesk?

En helpdesk fungerar som en central punkt där kundärenden hanteras via olika kanaler, inklusive e-post och telefon. Genom ett ärendehanteringssystem kan ni hålla koll på alla ärenden, prioritera dem och automatisera flöden för ökad effektivitet. Alla inkommande frågor samlas i samma vy för effektivare och bättre kundservice.

Framtidssäkra kundservice med helpdesksystem

Reklamationssystem - garantier - Service Management

Flexibla integrationsmöjligheter

Koppla systemet till era befintliga verktyg och plattformar.

Effektiv ärendehantering

All kundkommunikation samlas i ett och samma gränssnitt.

Varför ska ni välja Summera Support?

Nöjda kunder

Era frågeställare får insyn och kan följa sina ärenden. Ingenting hamnar mellan stolarna. Mät era kunders nöjdhet i systemet.

Användarvänligt

Handläggare och administratörer samt övrig personal kommer snabbt igång och lär sig systemet utan dyra och långdragna igångkörningsprocesser.

Koppla till andra system

Vi har ett väldokumenterat RESTful API för att interagera med andra system. Vi har flertalet färdiga kopplingar mot vanliga system. Bygg era egna lösningar eller ta hjälp av oss!

Dokumenthantering

Ladda upp era egna ifyllningsbara blanketter för exempelvis ansökningar, kvalitetskontroll, kontrolldokument etc. Alla typer av filer samlas tydligt i ärenden och kan förhandsgranskas.

Kom igång snabbt

Upplev skillnaden med oss som leverantör, vi är snabba och effektiva. Att införa ett nytt IT-system behöver inte kräva långa projekt och kompliceras i onödan. Vi snackar inte, vi levererar!

Statistik

Följ upp ert arbete med webbdiagram och dashboard. Exportera till excel som rådata med möjlighet till pivotrapporter. Håll koll på era nyckeltal. Bland annat färdig export till Qlik.

Ladda fler