För smidigare hantering
Vårt kundsupport-system är utformat för att hjälpa företag att optimera sina kundinteraktioner. Med ett avancerat supportsystem som centraliserar alla kanaler kan du erbjuda en överlägsen kundupplevelse och öka både effektiviteten och kundnöjdheten. Upptäck hur vårt servicesystem kan ta din kundtjänst till nästa nivå.
Funktioner som förenklar och effektiviserar
• Omnikanalhantering: Hantera kundärenden från e-post och telefon i ett samlat kundsupport-system.
• Automatiserade flöden: Effektivisera processen med automatiserade arbetsflöden som säkerställer snabb respons.
• Integration med CRM: Anslut enkelt till dina befintliga system för en sömlös användarupplevelse.
Fördelar med kundsupport-System
Med vårt servicesystem får du ett effektivt verktyg som inte bara förenklar dina kundinteraktioner utan också bidrar till att skapa nöjdare kunder. Några av fördelarna inkluderar:
• Snabbare hantering av ärenden: Kortare svarstider och snabbare lösningar för dina kunder.
• Anpassningsbar plattform: Justera systemets funktioner efter ditt företags behov och arbetssätt.
• Insiktsdriven analys: Få värdefull data och rapporter för att kontinuerligt optimera din kundsupport.
Så fungerar vårt servicesystem
• Implementera snabbt: Enkel installation som anpassas till din verksamhet och era behov.
• Automatisera processer: Sätt upp regler för att automatisera vanliga ärendeflöden och frigöra tid för din personal.
• Följ upp med analyser: Använd insikterna från vår supportsystem för att kontinuerligt förbättra dina kundinteraktioner.
Era fördelar med Summera Support
Nöjdare kunder
Fastighetsägare, Brf-styrelsen, hyresgäster samt boende får insyn och kontroll över sina ärenden. Inga fel eller frågor hamnar mellan stolarna.
Underleverantörer
Låt era underleverantörer kvittera, utföra samt återrapportera direkt i systemet. T.ex. artikelregistreringar, tidsåtgång samt statusändringar.
Smarta dokument
Ladda upp era egna ifyllbara PDF-mallar för exempelvis lägenhetsbesiktning, brandskyddsrondering etc.
Planering
Personalen ser tydligt vad de ska göra och vart det ska åka. Se bokade ärenden direkt i er kalender. Schemalägg återkommande åtgärder.
Enkelt att använda
Handläggare, tekniker och övrig personal kommer snabbt igång och lär sig systemet utan långdragna utbildningar.
Lyhörd leverantör
Med oss får ni en lyhörd systemleverantör. Med hundratals lyckade projekt i fastighetsbranschen vet vi vad som krävs för att ni ska bli nöjda.