fbpx

Ärendehanteringssystem Fastighet

  • Användarvänligt
  • Lågt pris
  • Plug & Play
Fastighetssystem

Presentationsvideo Speltid: 30 sekunder

Presentationsvideo Speltid: 30 sekunder Fastighetssystem

Optimera ert flöde

Ta korrekta beslut genom ett ärendehanteringssystem för fastighetsbranschen. Samla enkelt in felanmälan eller andra typer av ärenden från boende eller hyresgäst. Frågor från olika kanaler som mejl, chatt, telefon och formulär samlas i ett enda verktyg.

Fastighetssystem - Skapa ärende

Steg 1 i ärendehantering för fastighet

Boende eller hyresgäster kan anmäla fel via ett formulär på din webbplats, eller genom att ringa eller mejla er. Alla dessa felanmälningar samlas i ditt system för ärendehantering av fastigheter. När en felanmälan är gjord, får den som anmält felet automatiskt ett meddelande som bekräftar att ärendet är mottaget och under behandling.

Hantering av felanmälan

Steg 2 - handläggare tar hand om ärendet

Systemet för ärendehantering tilldelar automatiskt varje ärende till rätt handläggare och informerar dem om att de har ett ärende att hantera. Handläggaren får tillgång till tidigare interaktioner och konversationer med den boende eller hyresgästen, vilket gör det möjligt att ge mer träffsäkra och välgrundade svar. Handläggaren planerar sedan den åtgärd som behövs och ser till att den utförs på ett effektivt sätt.

Koppla till Fortnox och Visma

Steg 3 - uppföljning

Ett ärendehanteringssystem för fastigheter registrerar detaljer om hur varje ärende hanteras. Det ger värdefull information om ditt teams prestation och hur handläggarna har skött kundärenden. Den insamlade datan kan användas för att förbättra beslutstagandet i framtiden.

Era fördelar med Summera Support

Nöjda kunder

Nöjdare kunder

Fastighetsägare, Brf-styrelsen, hyresgäster samt boende får insyn och kontroll över sina ärenden. Inga fel eller frågor hamnar mellan stolarna.

Underleverantör

Underleverantörer

Låt era underleverantörer kvittera, utföra samt återrapportera direkt i systemet. T.ex. artikelregistreringar, tidsåtgång samt statusändringar.

PDF-filer

Smarta dokument

Ladda upp era egna ifyllbara PDF-mallar för exempelvis lägenhetsbesiktning, brandskyddsrondering etc.

Resursplanering

Planering

Personalen ser tydligt vad de ska göra och vart det ska åka. Se bokade ärenden direkt i er kalender. Schemalägg återkommande åtgärder.

Enkelt att använda

Enkelt att använda

Handläggare, tekniker och övrig personal kommer snabbt igång och lär sig systemet utan långdragna utbildningar.

Lyhörd leverantör

Lyhörd leverantör

Med oss får ni en lyhörd systemleverantör. Med hundratals lyckade projekt i fastighetsbranschen vet vi vad som krävs för att ni ska bli nöjda.

Ladda fler