Optimera ert flöde
Ta korrekta beslut med bra underlag och spara pengar med vår ärendehantering
1. Ett ärende börjar med en fråga
Ärenden i ett ärendehanteringssystem kan samlas in från flera kanaler, exempelvis e-post, formulär eller påringning från kund. Detta flöde kan omsättas i de flesta verksamheter. Kunden har naturligtvis också möjlighet att följa utvecklingen i sitt ärende.
2. Avisering, handläggning och avslut
Allt samlas på ett ställe i tydliga ärendelistor baserat på personalens individuella ansvarsområden. Inget faller mellan stolarna då systemet har stöd för SLA-hantering (påminnelsefunktion). Bygg egna händelsekedjor som aktiveras med ett knapptryck för snabb hantering.
3. Följ upp och bli bättre
Alla organisationer strävar för att bli bättre och med Summeras inbyggda statistik- och rapportfunktioner får ni stor nytta av insamlad data i olika nivåer. Håll tempot uppe med minimal ansträngning!
Smidig ärendehantering
Automatiserad ärendehantering
Genom att implementera automatiserade processer i ert ärendehantering kan ni minimera manuellt arbete och snabba upp handläggningstider. Automatiserade svar och intelligenta flöden hjälper er att hantera inkommande ärenden på ett strukturerat och effektivt sätt.
Säker och spårbar ärendehantering
Med en modern ärendehantering säkerställer ni att all kommunikation och hantering av ärenden dokumenteras på ett tryggt och spårbart sätt. Detta är särskilt viktigt i branscher med höga krav på efterlevnad och dataskydd.
Mobil ärendehantering för flexibilitet
En effektiv ärendehantering bör vara tillgängligt även på språng. Genom mobilanpassade lösningar kan era medarbetare hantera ärenden och uppdatera information direkt från sina enheter, vilket ökar flexibiliteten och tillgängligheten.
Varför ska ni välja Summera Support?
Nöjda kunder
Era frågeställare får insyn och kan följa sina ärenden. Ingenting hamnar mellan stolarna. Mät era kunders nöjdhet i systemet.
Användarvänligt
Handläggare och administratörer samt övrig personal kommer snabbt igång och lär sig systemet utan dyra och långdragna igångkörningsprocesser.
Koppla till andra system
Vi har ett väldokumenterat RESTful API för att interagera med andra system. Vi har flertalet färdiga kopplingar mot vanliga system. Bygg era egna lösningar eller ta hjälp av oss!
Dokumenthantering
Ladda upp era egna ifyllningsbara blanketter för exempelvis ansökningar, kvalitetskontroll, kontrolldokument etc. Alla typer av filer samlas tydligt i ärenden och kan förhandsgranskas.
Kom igång snabbt
Upplev skillnaden med oss som leverantör, vi är snabba och effektiva. Att införa ett nytt IT-system behöver inte kräva långa projekt och kompliceras i onödan. Vi snackar inte, vi levererar!
Statistik
Följ upp ert arbete med webbdiagram och dashboard. Exportera till excel som rådata med möjlighet till pivotrapporter. Håll koll på era nyckeltal. Bland annat färdig export till Qlik.