Enkel kundservice - skräddarsytt för er
Få kontroll på kunddialogen. Ett smart ärendesystem samlar allt på ett ställe. Snabbare svar. Nöjdare kunder. Starkare relationer – enkelt och automatiserat.

Ärendehanteringssystem för kundservice
Möt kunderna där de är – sociala medier, mejl eller telefon. Summera supports smidiga system samlar all kunddialog på ett ställe. Inget dubbelarbete. Inga missade ärenden. Automation gör supporten snabbare och smartare. Mer effektivitet. Mer nöjda kunder. Mindre krångel.
Hantera kundärenden snabbt och smart
Ärendesystemet samlar all kommunikation i en säker vy – inget tappas bort. Automatisera med taggar, mallar och regler. Minska svarstider.Samarbeta smidigt i realtid. Mer kontroll. Färre steg. Nöjdare kunder.
Få full överblick över alla kundärenden – på ett ställe.
Ett ärendehanteringssystem gör det enkelt att svara snabbt, samarbeta smidigt och hålla ordning. Skapa rapporter, följ upp och förbättra er kundservice. Strukturerade arbetsflöden ger nöjdare kunder och effektivare support. För supportteam som vill leverera riktigt bra kundservice – varje gång.
Ärendehanteringssystem som gör skillnad
Automatiserade lösningar
Med ett ärendehanteringssystem kan företag automatisera arbetsflöden och förbättra responstider. Genom att integrera ärendesystemet med befintliga processer säkerställs en smidig hantering av inkommande ärenden. Automatisering minskar administrationen och ger snabbare lösningar för kunder och medarbetare.
Anpassningsbara funktioner
Ett effektivt system för ärendehantering bör kunna anpassas efter företagets specifika behov. Genom att använda anpassningsbara funktioner kan företag optimera sina processer och förbättra samarbetet mellan team. Ett flexibelt ärendesystem ger bättre kontroll och säkerställer att ärenden hanteras korrekt och i rätt tid.
Säkert och tillgängligt ärendehanteringssystem
Ett modernt ärendehanteringssystem ger företag en säker och tillgänglig lösning för att hantera ärenden. Genom molnbaserade system kan medarbetare och kunder få tillgång till information när de behöver det. Ett välimplementerat ärendesystem ökar transparensen och effektiviteten i verksamheten.
Era fördelar med Summera Support
Nöjdare kunder
Fastighetsägare, Brf-styrelsen, hyresgäster samt boende får insyn och kontroll över sina ärenden. Inga fel eller frågor hamnar mellan stolarna.
Underleverantörer
Låt era underleverantörer kvittera, utföra samt återrapportera direkt i systemet. T.ex. artikelregistreringar, tidsåtgång samt statusändringar.
Smarta dokument
Ladda upp era egna ifyllbara PDF-mallar för exempelvis lägenhetsbesiktning, brandskyddsrondering etc.
Planering
Personalen ser tydligt vad de ska göra och vart det ska åka. Se bokade ärenden direkt i er kalender. Schemalägg återkommande åtgärder.
Enkelt att använda
Handläggare, tekniker och övrig personal kommer snabbt igång och lär sig systemet utan långdragna utbildningar.
Lyhörd leverantör
Med oss får ni en lyhörd systemleverantör. Med hundratals lyckade projekt i fastighetsbranschen vet vi vad som krävs för att ni ska bli nöjda.