Genom att använda Uniguides serviceanmälan och/eller kundtjänst ökar fastighetsbolag och förvaltare tillgänglighet och servicegrad gentemot sina hyresgäster. Uniguide har mångårig erfarenhet av att arbeta med flera av Sveriges största fastighetsbolag. Tjänsterna fungerar dygnet runt och året om och är skalbara och kundanpassade. Genom att kombinera Summera Support med Unigudes tjänster optimerar fastighetsbolag sin förvaltning.
Uniguide grundades 1999 på Gotland och har utvecklats från att vara ett traditionellt callcenter till att idag vara ett tjänsteförsäljande konsultföretag inom kommunikation och teknikutveckling. Uniguide utvecklar och förvaltar system- och programvara.
Vår kärnverksamhet är “kundtjänst” i bred bemärkelse där vi i huvudsak arbetar mot fastighetsbranschen. Vi hanterar årligen nära 100 000 samtal för våra fastighetskunder.
Våra drygt 30 medarbetare på våra kontor i Visby och Eskilstuna arbetar med kunder i hela landet. Uniguides tjänster är tillgängliga dygnet runt och året om.
Kontakta någon av våra medarbetare eller läs mer på www.uniguide.se
Sebastian Hoas, affärschef, 0733 29 05 54 eller sebastian.hoas@uniguide.se
Andreas Sjöberg, vd, 0767 67 64 41 eller andreas.sjoberg@uniguide.se